lørdag den 21. marts 2015

Ny blog?
Jeg har nu længe overvejet at starte en ny blog, så i dag startede jeg. Så dette indlæg vil blive brugt til at få lidt mere info om mig, da I jo slet ikke kender mig  (endnu). :)
  • Mit navn er Lærke
  • Jeg er 15 år gammel
  • Jeg blev født den 28. januar år 2000
  • Jeg spiller basket 3-4 gange om ugen. (Afhængig af kamp :-))
  • Når jeg ikke lige spiller basket, er jeg sammen med veninder og friends
  • Jeg går op i nye trends, og nye spændende mærker
  • Min yndlingsfarve er grøn!
  • Jeg elsker mad. (Hvem gør ikke det!?)
  • Hvis der er noget andet i har lyst til at vide, så spørger I bare! Laver nok en 'Ask Me' på et tidspunkt 


Glæder mig til at komme igang med at blogge igen!
(( Og husk at I altid kan skrive idéer til blogindlæg! ))

Kys og kram Lærke




Ingen kommentarer:

Send en kommentar