tirsdag den 24. marts 2015

Andendagstøj?

Eller blåmandags tøj. :) Nu skal jeg snart konfirmeres! Så derfor har jeg været på udkig efter det perfekte sæt andendagstøj. Jeg vil gerne have, noget der var pænt men samtidig ikke alt for fint. Det skulle også helst være en lille smule praktisk, da det ville nok svært at gå rundt i en galla kjole hele dagen lang. :-) Indtil videre har jeg fået købt læderjakken. Blusen og nederdelen bestiller jeg i aften. Skoene får jeg nok ikke, da de er for dyre, men jeg har tænkt mig at tage mine sorte støvler på, som jeg tænker også ville være pæne til sættet. Tasken er et af mine største ønsker til konfirmationen, så den håber jeg meget på at få. :)

I kan se sættet lige her under:
Alle ting kan stadig købe.
  • Læderjakke - Zara - 579 kr.
  • Bluse - Maché - 280 kr.
  • Nederdel - Moliin - 799kr.
  • Sko - Isabel Marant - 3.195,00 kr.
  • Taske - Zadig et Voltaire - 2625kr.


Kys og kram Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar